mandag den 23. september 2013

København

Vi har haft en fantastisk weekend i København. Mange kilometer er blevet tilbagelagt til fods og vi har besøgt mange lækre butikker fyldt med lækre ting og er blevet inspireret til nye kreative projekter (når tiden er til det).

Mens min mor var til Maleworkshop hos Bettina, brugte vi vores lørdag på først at tage på Nørrebro og derefter gå adskillige omveje (målrettet efter lækre shops) for til sidst at ende ude ved Carlsberg til Boxland bazar.

 Vi havde lejet et værelse i Haslev og valgte at tage bilen til Køge, for derefter at tage toget ind til København, hvilket var et stort hit ved Ronja, som også var med på tøsetur.

 Vi tog til Nørrebro, for at komme i min yndlingsbutik, men desværre var der ikke åbent.

 Derefter gik turen til Notra Dame, hvor vi var omgivet af de lækreste ting. Der drømmes allerede om alle de fine ting der skal stå på ønskesedlen til jul.




Efter Notra Dame, gik turen til Reykjaviksgade for at besøge Workshop Copenhagen

Jeg skulle hente disse smukke A4 tryk, som jeg har bestilt ved Pernille.

De er så smukke. En lækker neonkoral og smuk mintgrøn. Linjerne står skarpt på papiret. Et rigtig flot arbejde.

 Pernilles bogstaver hang side om side med Camillas smukke tryk.

 Udover de smukke tryk, var butikken fyldt med lækkert og anderledes design.



Derefter gik turen til Boxland Bazar. Det var en af de ting på vores liste, som vi virkelig havde set frem til, men vi må indrømme, at vi var meget skuffede. Først og fremmest var der ikke ret mange bokse og i vores øjne var de primært fyldt med ragelse, men 2 bokse skilte sig ud og levede til fulde op til vores forventninger.

De to boxe blev passet af Tina (en af OhDeer søstrene), som vi fik os en rigtig god snak med. Boxene var fyldt med lækre sager fra OhDeer, MyminMy, Pescno, Sirlig og Lykke Bang.









 Jeg fik købt disse fine huse fra Sirlig, som nu skal tilføjes et personligt touch.

Det blev også til disse 2 smukke hexagon kæder fra OhDeer, den ene til mig selv den anden til gave, men indtil videre har jeg ikke besluttet mig for hvilken jeg selv vil beholde. 

Hvad vi oplevede søndag, må I se en anden dag. :-)

4 kommentarer:

  1. Hold da op I har nået meget på en dag. Tror at boxland var bedst den første weekend i september. Det var ærgeligt at i ikke kom forbi i den weekend.
    Glæder mig til at se hvad I oplevede om søndagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ærgrer også os, at vi ikke var i Boxland da der var blogger samling den første weekend i september, men vi fik os en hyggelig snak med Tina :-) Lørdagen var en god dag og vores ben var godt trætte da vi nåede Haslev om aftenen.
      MVH Rikke

      Slet
  2. TAK for besøget i ...in a box :) Det var rigtigt hyggeligt at tale med jer! Og lækkert at se jeres skønne billeder fra jeres weekend i dejlige København.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Det var rigtig hyggeligt og altid sjovt at få snakket med og sat ansigt på personer bag nogle af de blogs vi følger.
      MVH Rikke og Anne

      Slet