fredag den 14. december 2012

Fra amatør til professionel

At tage amatør billeder af nogle af alle de ting jeg får fra hænderne er sjovt, men at få nogle ordentlige billeder, hvor tingene bliver fremstillet smukke og inspirerende er langt fra nemt. Og selvom jeg gør mig umage og bliver inspireret af andres billeder og måder at fremvise ting på, så kan det bare langt fra måle sig med, hvad en professionel fotograf kan.

Jeg har været så heldig, at Lotte har været så glad for min måde at gribe hendes opskrifter an på og samtidig har turdet tænke lidt anderledes, at hun har bedt om, at få min trøjer med til fotografen, for at få taget billeder af dem, som hun kan bruge til at inspirere hendes kunder med. Det er der kommet disse super flotte billeder ud af.


 Her kan I se mine egne billeder af denne trøje. Jeg har dog aldrig selv fået lavet nogle action pictures med den, men uanset hvad, så ville de nok heller ikke kunne måle sig med disse flotte billeder.


Her kan I se mine amatør billeder af min Vokseværk a la Pippi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar