onsdag den 14. september 2011

Kom bare an Kong Vinter

Lige for tiden kører hæklenålen på højtryk med at lave lækre ting til Ronja og nogle af venindernes små poder, så de ikke kommer til at fryse deres små hoveder til vinter.

Jeg har fået fingrene i opskriften på denne lækre og søde Hello Kitty hue af hende her. (billedet er lånt fra hendes blog)

 
Synes den er fantastisk og vil pynte på lille pigens hoved her til vinter. Det eneste problem er at en almindelig hue er ikke særlig praktisk, når hun ligger og sover i barnevognen eller er med ude, da hun nemt kan få den af. Derfor har jeg lagt hovedet i blød og med hjælp fra en af de andre huer jeg har til at ligge, er det lykkedes mig at få lavet en ny udgave med små fine klapper for ørerne og bindebånd.
 

Er selv ret tilfreds med resultatet.

Og synes også at den pynter så fint på tøsens hoved :-)

 

1 kommentar:

  1. Ihh hvor er det bare en fin hue og det er blevet rigtig godt med de øreklapper! Jeg får helt lyst til også at gå i gang :-)

    Mvh
    Karin

    SvarSlet