søndag den 19. oktober 2014

Kreatræfsyd #1

Så gik efterårsferien sin gang... der er både blevet hygget, arbejdet, kørt i højt gear og slappet af. Min efterårsferie startede med en skøn weekend i det Sønderjyske, hvor vi fik besøgt Anne og Janus. Anne og jeg brugte hele lørdagen i skønt selskab til Kreatræfsyd.

Dagen før vi jeg forberedt en lille pakke til en fælles pakkeleg. Derudover havde jeg en lille "bare-fordi"-gave med til Anne. Sidst men ikke mindst havde jeg lavet en lille overraskelse til Æ' Kreaklub som var arrangør af træffet. (følg linksene og se pakkernes indhold)

I pakken til Æ' kreaklub var der et perlebillede, der skal symbolisere kreaklubben. Jeg havde nemlig lagt mærke til, at de endnu ikke har deres eget logo ;-)

Da pigerne fra Æ' kreaklub stod sammen og pakkede gaven op, kunne jeg ikke lade være med at grine af en af deres kommentarer; "Det er vist kun i en kreaklub, at man kan blive glad for et perlebillede!"

I den fælles pakkeleg fik jeg en pakke med en hjemmesyet indkøbspose, en nøglering, hvor der står HOME samt en plade chokolade. Jeg kan ikke huske, hvem gaven var fra, men rigtig fine og brugbare ting.

Pigerne havde brugt tid på at kontakte forskellige firmaer og havde fået samlet lidt lækre sager til goodiebags til alle deltagere. Det er altid lækkert med en goodiebag med skønne sager til nye kreative sysler, men det vigtigste er nu at mødes og være kreative sammen. (se mere om goodiebagsene her)

Det var en fantastisk dag, hvor jeg fik lavet lidt på nogle af mine UFO'er, men det bliver lige et indlæg for sig selv.

Til Æ' kreaklub ... Tusind tak for en hyggelig dag. Jeg er klar igen en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar