tirsdag den 31. december 2013

Årets sidste projekt og godt nytår

Endnu et år går på hæld... og hvilket år. Det har været et år med masser af oplevelser og kreative udfordringer.  Det har været året hvor vi har afholdt vores første blogtræf samt skabt nye bekendtskaber via vores hang til at være kreativ. 

Med et billede af årets sidste færdige projekt. Et sleeve til en mini tablet inspireret af de lækre sleeves man kan købe opskrifter til hos yarnfreak. Vil vi ønske alle et godt nytår.  Vi håber at år 2014 giver lige så mange kreative udfordringer og oplevelser som 2013... samt tid til at dyrke vores nye bekendtskaber. 

Godt nytår
Rikke og Anne

4 kommentarer:

  1. Det ser godt nok smukt ud - men også lidt indviklet...
    Jeg ved ikke hvorfor, men det der med at hækle med mønster, har jeg ikke lige udfordret mig selv så meget med - men flot er det.
    Også godt nytår til jer, jeg glæder mig til at følge mere 2014.
    http://tangsunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var noget nemmere end jeg havde regnet med, så det er langt fra sidste gang, jeg kaster mig ud i sådan et projekt.
      Godt nytår
      MVH Rikke

      Slet
  2. Også et godt nytår til jer to nørkletøser :-)

    SvarSlet