søndag den 31. august 2014

Tråd og garn august #3

Synes tråd og garn legen er super hyggelig og det er altid spændende at se, hvad afsenderen af månedens gave finder på. 

August måneds sidste gave til mig kommer fra @piasoegaard og indeholder en masse lækkerier. Yndlingsdrikken til hyggeaften i sofaen = chai latte krydret og dertil hjemmebage småkager. Pia har sendt et glas med en fin hjemmesyet holder, så jeg ikke brænder fingrene, når jeg sidder og nyder min Chai.

Planen var at det skulle have udgjort min aftenhygge den anden dag, hvor jeg modtog gaven, men det nåede jeg aldrig til. I aften skal jeg helt sikkert nyde både en småkage og min chai latte. Det er nemlig tiltrængt efter dagens strabadser. 

Jeg har i dag deltaget i Storåløbet i Holstebro. En årlig begivenhed, hvor vi plejer at deltage, men i år er første gang jeg har løbet Guldløbet. Dvs. jeg har løbet både 10 km, 5 km og 3 km ruten. Så i løbet af dagen har jeg gennemført 18 km løb. Har i mange år drømt om at løbe en halvmarathon, men med dårlige knæer er det svært at træne op til. Så har trænet op til 10 km og gennemført resten på vilje. Er stolt af mig selv og meget træt lige nu.

God søndag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar