onsdag den 20. august 2014

Fra garnlageret

Jeg forsøger at bruge af det garn jeg har i mit efterhånde omfattende lager. Jeg har en aftale med mig selv om kun at tilkøbe garn, hvis jeg mangler til et specifikt/bestilt projekt, men kun hvis jeg også bruger af det jeg har på lager.

Jeg fanft resten af et nøgle quick & easy garn, som jeg brugte da jeg lavede mit brosten net. I samarbejde med min hæklenål nr 10 forvandlede jeg det til en kurv, som enten kan bruges til igangværende projekter eller som brødkurv.

Jeg synes den skulle have en kontrastkant. Efter en forespørgsel på instagram endte jeg med en dueblå bomuldskant med sølvglimmer. Den oprindelige tanke havde været at lave en muslingekant, men i stedet endte jeg med at lave en krebsekant. Min debut med krebsemasker. Dejligt simpelt, men mærkeligt at hækle fra venstre mod højre.

2 kommentarer:

  1. Åh, kender det alt for godt, for to måneder siden lavede jeg den samme aftale med mig selv :p
    Det er da en ret lækker farvekombination du har fundet der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være svært at lade være med at købe garn og andre krea materialer, men det hober sig sådan op, så jeg forsøger virkelig at få brugt, hvad jeg har liggende. Er selv blevet ret vild med denne farvekombination. Jeg var både omkring hvid og koksgrå inden valget faldt på denne.
      MVH Rikke

      Slet