onsdag den 12. juni 2013

Sommervariation

Strikkepindende har glødet og jeg er blevet færdig med mit lille projekt. Jeg har forvandlet 4 nøgler brushed lace og et nøgle flowerbed til den lækreste lette sommerbluse.

 Jeg har brugt opskriften, som Lotte har skrevet til denne trøje. Der er lavet få ændringer, primært halsudskæringen og så har jeg lavet anderledes ærmer.

Blusen er blevet helt enkel glatstrik med retriller ved halsen og så er der kommet halveærmer med masser af vidde.

Blusen er let og lækker og skøn at have på en lun sommerdag.

Jeg er super tilfreds med resultatet, som er blevet lige som jeg havde forestillet mig. Hvad synes du?

2 kommentarer:

  1. Jeg synes den er super flot! Lige til den danske sommer!! Dejlige ærmer...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Bliver også mere og mere glad for den. Den er dejlig blød og let.
      MVH Rikke

      Slet