tirsdag den 4. juni 2013

En frisk og sund start

En af de ting, jeg godt kan lide at starte dagen med, er et glas frisk juice. Det er desværre kun i perioder jeg får taget mig sammen til at presse lækre og sunde juicer.

 Den anden morgen, hvor jeg havde god tid, fik jeg lavet en lækre juice med æbler, gulerødder og tomater. Uhm så skønt. 

 Et lille tip, der letter rengøringen, når jeg presser min egen juice er at putte en pose i affaldsspanden på presseren.

Når jeg så er færdig og kommer til rengøringen, er det nemt at tage posen op og smide affaldet ud og du har en del mindre at rengøre på.

Laver du også din egen juice? Hvad er din favorit blanding?

2 kommentarer:

  1. Supersmart rengøringstip!
    Ja, jeg presser også min egen juice - dog mest i weekenderne. I øjeblikket består min yndlingsjuice af appelsiner, gulerødder, rødbede, ingefær og chili. Det er en god drink at starte dagen på :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var et tip jeg fik af damen i butikken, hvor jeg købte presseren. Det lyder som en rigtig lækker blanding. Den skal helt sikkert afprøves.
      MVH Rikke

      Slet