lørdag den 20. april 2013

Reste hækling

Der har været stille her på bloggen den sidste uges tid. Det skyldes at vi har brugt ugen på at indlæse mandens julegave. Vi (mig og børnene) har nemlig givet ham en uges ferie i Seawest. Det har været super hyggeligt. Der er blevet leget og badet og huset har været fyldt med gæster næsten hele ugen og så har vi fejret at vores lille guldklump er blevet 2 år.

Ind imellem alt hyggen og når ungerne er gået kold om aftenen har jeg brugt tid på at strikke lidt og hækle. Jeg har hæklet mere legemad af alle resterne fra de 2 kits, som jeg har testet for Heidi.

Ud af resterne har jeg fremtryllet; 1 æble, 1 appelsin, 2 pærer, 1 gulerod, 1 agurk, 1 mini vindrueklas, 1 kiwi, 2 porer, 1 citron,1 banan, 1 tomat og 1 jordbær. Nogle af tingene er lige en omgang eller 2 mindre og andre har jeg ikke fulgt det originale farvevalg, men alle er de hæklet med ud fra Heidis opskrifter og der er stadig en lille smule garn i overskud. Så i alt blev det til 14 ekstra stykker legemad.

Nu tror jeg så også at ungerne har rigeligt med sundt legemad til legekøkkenet. Ud af de 2 kits er der ialt fremtryllet 30 stykker frugt og grønt. Så har fra skal endnu engang lyde en anbefaling om at prøve Heidis kits, når de kommer i handlen.

5 kommentarer:

  1. Hold da op- så kan de også lege købmandsbutik.:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan de! Der bliver leget rigtig meget med det hver dag, så tak for at jeg måtte teste dem. Det har været hyggeligt og har bragt megen glæde her hjemme hos begge børn.
      Mhh Rikke

      Slet
    2. det er jeg glad for:-) Og jeg sætter pris på din omhyggelige testning. Det har betydet rigtig meget for mig. Sender dig lige en mail senere idag om næste projekt:-)

      Slet
    3. Jeg er glad for at du har kunnet bruge min feedback :-D
      Er spændt på næste projekt.
      Mvh Rikke

      Slet
  2. Hækling med dåsekapsler???
    Nogen der ved hvordan man gør det?

    Hilsen
    Jette

    SvarSlet