fredag den 16. november 2012

Gaven til den sødeste lille pige

I går var jeg endelig på barselsbesøg hos en meget kær gammmel skole veninde, som for 14 dage siden er blevet mor for første gang. Hun har fået den lækreste lille babypige med masser af lækkert brunt hår og hun (både mor og baby) skulle da forkæles med en lækker gave.
 
Jeg har købt den lækreste koral og lilla body fra HJORT Copenhagen og så fik hun selvfølgelig barnevognskæden.
 
Til de små fødder havde jeg også hæklet et par lækre futter med lilla satinbånd. Futterne er fra denne bog.
 
Gaven faldt i god jord hos de nybagte forældre. Den første kommentar var at barnevognskæden skulle indvies når farmand skulle ud og gå den første tur med baby og barnevogn om eftermiddagen :-)
 
Findes der noget bedre end at give gaver, der glæder?

6 kommentarer:

  1. Det korte svar må være; nej!
    Hvor er det en fin gave, det forstår jeg godt at de blev glade for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er selv barnligt glad for gaver men min lyst til at give gaver er endnu større :-D og så er det jo fantastisk når man rammer plet med en gave der er givet uden ønskeseddel.
      Mvh Rikke

      Slet
  2. Svar
    1. Og ikke mindst en rigtig lækker en af slagsen:-D
      Mvh Rikke

      Slet
  3. Nej en nuser gave og barnevognskæden er skøn

    SvarSlet
    Svar
    1. En dejlig brugbar gave, som jeg selv ville have elsket at være modtager af. Synes de hæklede badeænder er super skønne eller vist generelt bare badeænder.
      Mvh Rikke

      Slet