søndag den 16. september 2012

Færdigt projekt

Jeg elsker at have gang i masser af kreative projekter... pt. er det strikkeprojekter, der laves flest af. Fra ikke at kunne strikke for mindre end 1 år siden og heller ikke kunne se fidusen med det, når nu jeg har en mor og en svigermor, som bare har helt styr på de der pinde, så må jeg erkende, at jeg faktisk er blevet helt vild med det.
 
Jeg når knap nok at færdigegøre et projekt før et nyt påbegyndes. Det seneste projekt er et sjal i det skønneste Flowerbed garn.
 
 Sjalet er strikket af 100 gram Flowerbed på henholdsvis en pind 4 og en pind 12. Det er blevet vildt lækkert. Dejligt let og luftigt og samtidig stort og dejlig lunt.
 
 Der er et eller andet ved Flowerbed, som drager mig. Garnets struktur er anderledes... rustik og elegant på en gang og farverne... ja de er bare lige i øjet... især denne farvekombination er jeg vild med. Er lige påbegyndt et nyt på projekt i en anden farvekombination, men det må I vente med at se :-)
 
Jeg fik lige Pelle til at hjælpe mig med at tage et billede af sjalet, hvor jeg har brugt det som tørklæde. Billedet er ikke af de bedste, men jeg håber, at I har en ide om, hvor smukt og lækkert sjalet/tørklædet er.

3 kommentarer:

  1. Det ser godt nok vildt flot og lækkert ud !
    flotte farver og luftigt look.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også. Et stykke strik til hele året. God til at holde halsen varm om vinteren samt give kulør til en kold og grå dag. Let og sommerligt og perfekt til at lune skulderne med en kølig sommer dag.
      Mvh Rikke

      Slet
  2. Det ser fint ud - dejlige farver .-)

    SvarSlet