lørdag den 27. februar 2016

Nytårskur i Æ Kreaklub

Godt nok et lidt forsinket indlæg, men nu får I det alligevel :)
I Æ Kreaklub i Rødekro har vi efterhånden en tradition for at afholde juleafslutning med pakkespil, i år blev det så til en nytårskur - gode ting venter man gerne på :D

Pakkerne kan være hjemmelavede eller købt - det er op til den enkelte.

Her er mine bidrag i år.

En kaktus nålepude i en kop fundet i den lokale genbrugsbutik, en ide jeg fik et par dage før den skulle bruges, så det var lidt spændende om den nåede at blive færdig.

 Den næste gave blev denne kop. Blot en kop fra IKEA, dekoreret med en porcelænstusch og hærdet i almindelig ovn.

Jeg har i løbet af vinteren lavet en del af disse kopper til fuglene, syns det er en lidt hyggelig ide med de fine kopper i haven til de sultne fugle.

 Sidst med ikke mindst, havde jeg lige nået at sy denne om eftermiddagen før jeg skulle bruge gaverne. Den er syet efter denne DIY.


1 kommentar: