søndag den 10. juni 2012

Skørt? Ja, men det virker.

Jeg begynder efterhånden at være ret dus med de der strikkepinde og nyder de forskellige kreative udfordringer strikken giver mig.

Jeg er pt igang med forskellige strikkeprojekter, som er vidt forskellige men ens for dem alle er, at jeg synes det er meget omstændigt at lukke masker af. Derfor sad jeg i dag i min frustration og bandede lidt over, at strikke pinde ik
ke har en krog ligesom hæklenåle. Så var det jeg fik ideen til at skifte den ene strikkepind ud med en hæklenål når der skal lukkes masker af. Det lyder skørt, men det virker! Det letter arbejdet med at lukke af betydeligt og så går det meget hurtigere.
Synes du også at aflukning er omstændigt? Og hvad gør du for at få det til at glide lidt nemmere?





2 kommentarer:

  1. Bare det virker, så går det nok :o)
    spændende hvad det er for strikkeprojekter du har gang i.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, når man nu ikke kan få det til at glide ordentlig på den rigtige måde, så er der godt der findes andre løsninger ;-)
      Jeg har gang i utallige projekter både for mig selv og flere for Lotte Kjær og så er der endnu flere jeg gerne vil have gang. Godt det snart er ferietid. Jeg kommer ihvertfald ikke til at kede mig. Jeg skal nok vise lidt løbende.
      Mvh Rikke

      Slet