lørdag den 8. november 2014

Hama lege

Det er ikke altid elastikkerne, der findes frem, når jeg hygger med Pelle og Ronja herhjemme. Lige så ofte kommer klassikeren på bordet; Hama perler.

Ofte er det største problem med perlepladerne, hvad de skal bruges til.

Ronja lavede en dag denne søde lille hund, som hun synes ligner Anne og Janus' hund, så bestemte os for at lave den om til et lille skilt til Bailey. Et hyggeligt lille fælles projekt.

Mens Ronja lavede hunden, satte jeg mig ved siden af og lavede en række badeænder, som passer i bunden på et keramikfad jeg har stående i vindueskarmen med små glas med hæklenåle og strikkepinde i. Jeg har længe irriteret mig over glassets lyd mod keramikken, men med denne perleplade, så er det problem løst,

1 kommentar:

  1. Dine "bade ænder" er super søde..... En super god løsning på dit lille problem....

    SvarSlet