søndag den 20. januar 2013

Hjælp til for tidligt fødte

Josefine har taget initiativ til indsmaling til for tidligte fødte børn. Da jeg læste hendes indlæg, var jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg måtte lægge alle andre kreaprojekter til side og finde garn i bunken, som kunne bruges. Du kan læse om alle detaljerne i hendes indlæg her.

 Jeg fandt en masse fine pige farver i restebunken

Der var også nogle skønne drengefarver i bunken

Nu skal hæklenålen bare i omdrejninger. Jeg vil anbefale alle Jer andre til også at hjælpe med indsamlingen. Hækler vi alle sammen bare en sprutte, så kan vi i fællesskab skabe tryghed og glæde hos mange for tidligt fødte og deres familier.

4 kommentarer:

  1. Tak søde Rikke. Jeg glæder nu til at se en sprutte eller to fra dig-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så godt et formål skal da uden tvivl støttes. Og sprutte-hækleriet er sat igang og så må vi se hvor mange der bliver til.
      Mvh Rikke

      Slet
  2. Jeg har også været inde og læse om sprutterne og synes det er et rigtigt godt initiativ og har også planer om at komme med et bidrag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare vi alle hækler mindst én sprutte så gør vi i fællesskab en stor forskel for de børn der kommer for tidligt til denne verden.
      Mvh Rikke

      Slet