tirsdag den 22. april 2014

Kreaholic?

Man må vist erkende, at man er en ægte kreaholic, når man får den tossede ide at hækle sig en ny pung i stedet for at købe en, når den gamle pung går i stykker.

Efter lidt inspirationssøgning på pinterest fandt jeg garn og hæklenål og gik igang med at hækle derudaf. Resultatet blev meget godt, men kan vist godt tåle lidt justeringer før jeg er helt tilfreds.

Inden i er der en lille klap, der sikre at mønterne ikke falder ud, når man åbner pungen. 

Jeg skal lige lave en mere med de justeringer jeg har i tankerne og mon ikke jeg så ligger en lille DIY på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin. Så kan man jo også lave den i lige den farve man vil, når man laver den selv i stedet for at købe en ny :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Synes selv, at det er en super smart ide ;-) Den skal nok lige laves et par gange mere før jeg er helt tilfreds med størrelsen.
      MVH Rikke

      Slet
  2. Er der kommet en opskrift på den fine pung?? :)

    SvarSlet
  3. Er der kommet en opskrift på den fine pung?? :)

    SvarSlet