mandag den 10. juni 2013

At få styr på garnet

Mine broderigarner har længe lagt i en kasse og set således ud,

 Det har været planen længe at gøre noget ved det, men hvad det skulle være vidste jeg ikke.

 Da jeg så denne smarte yarn organiser i Karen Maries shop, var jeg ikke i tvivl om, at jeg måtte have sådane en. Jeg har dog været lige langsom nok i flere omgange, men nu var jeg heldig og fik bestilt en inden de blev udsolgt.

Et par hyggelige timer med hjælp fra sønnike og nu ser mit broderigarn således ud. Farvekoordineret og let at overskue.

2 kommentarer:

  1. sikke da en fantastisk orden du fik der

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :-) Det er bare så skønt og lysten til at være kreativ vokser af alt den orden, der giver et fantastisk overblik over farverne.
      MVH Rikke

      Slet