torsdag den 23. maj 2013

Variationer

Da jeg lå syg den anden dag, fik jeg også luftet strikkepindene. Lige pt. er det primært projekter for Lotte, der får lov til at glide hen over pindene.

Jeg arbejder pt. mest med variationer af den samme opskrift, men i forskellige kvaliteter af garn.

Jeg arbejder på en lidt længere udgave. Denne gang i Livorno nr 210 og Brushed lace #3002. Den bliver ket og lækker.

Vi har lavet lidt ændringer i opskriften, så derfor skal jeg strikke endnu en i Bulky lopi i farven Mountain blue tweed 1415. Anne har ønsket sig en, så denne bliver til hende, når jeg er færdig med den og Lotte har brugt den til foto.

2 kommentarer:

  1. Øjs hvor ser det lækkert ud det strik du har fået af pindene <3

    Selvom du udnytter sygdommen til fulde, håber jeg du snart er frisk og rørig igen - Rigtig god bedring...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak både for rosen til strikketøjet og om bedringen. Strikketøjet vokser og nærmer sig at kunne komme af pindende og sygdommen forsvinder stille og roligt ud af systemet. Kæmper pt. kun med efterveerne (trætte og tunge muskler)
      MVH Rikke

      Slet