lørdag den 1. september 2012

Stille... men travlt

Pt. er der meget stille her på bloggen, men det er hverken fordi strikkepindende eller hæklenålene ligger stille. Projekter er der masser af og pindende gløder, hvert ledigt øjeblik, for jeg har nemlig en deadline.
 
I torsdags var jeg ude og aflevere mit seneste strikkeprojekt for Lotte og inden jeg kom derfra igen havde jeg 2 nye projekter med hjem, som gerne skal være færdig indenfor de næste 3 uger, da de skal være klar til fotografering og oveni det er jeg jo igang med endnu en udgave af Vokseværk, som jeg også gerne vil være færdig med, så hun også kan få den med til fotografering.
 
 Det går stærkt fremad med Vokseværk-trøjen. Denne bliver meget mere simpel i sit udtryk end originalen eller den sidste jeg lavede. Er helt vild med den karrygule farve, som bliver kant på trøjen og giver lidt kontrast til den beige grundfarve.
 
 Jeg har besluttet mig for at forsøge at lave lidt om på åbningen i halsen/kraven. Den bliver skrå og så vil jeg lege lidt med noget grossgrainbånd eller noget skind.
 
 Ved ikke helt hvor tydeligt den skrå åbning er at se på billedet, men indtil videre tegner det til at blive som jeg drømmer om.
 
 Flowerbed farveskiftegarn, som ligger og venter på at blive forvandlet til et at de nye projekter for Lotte.
 
Og så skal jeg strikke endnu en ting i dette lækre Lama uld, som bare er så lækkert og blødt at strikke i.

2 kommentarer: