torsdag den 9. februar 2012

Langt om længe...

...fik jeg taget mig sammen til at hækle en hængekurv. Jeg har i meget lang tid gået og tænkt på, at jeg skulle have lavet en hængekurv til handsker og diverse andre sager, men har ikke rigtig fået gjort noget ved det, da jeg ikke helt har kunnet bestemme mig for, hvor den skulle hænge. Nu har jeg endelig besluttet mig for, hvor den skal være og ikke mindst, så har jeg fået lavet en.


Jeg startede ud med at hækle den efter Bekkis opskrift, men den blev for stor, derfor lavede jeg lidt ændringer i opskriften, for at få den til at passe ind på det planlagte sted under "cykelhjelm"-hylden. Er egentlig ret godt tilfreds med resultatet.


Nu går jeg så rundt i mit stille sind og overvejer at lave 2-3 mere, så de hænger hele vejen hen under hylden. Tror det kunne være fedt, men kan ikke helt bestemme mig. Hvad tænker du?


1 kommentar: